<図書>
The service-dominant logic of marketing : dialog, debate, and directions / edited by Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Armonk, N.Y. : M.E. Sharpe |
出版年 | 2006 |
大きさ | p. cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 336/L97 | 5005091814 |
|
0765614901 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0518/2005024992.html Information=Table of contents |
---|---|
著者標目 | Lusch, Robert F. Vargo, Stephen L., 1945- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Philosophy
全ての件名で検索
LCSH:Customer services LCSH:Relationship marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC22:658.8/12 |
書誌ID | 2000028517 |
ISBN | 0765614901 (cloth : alk. paper) |
NCID | GB20107155 |
目次/あらすじ