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<図書>
The art & science of interpreting market research evidence / D.V.L. Smith and J.H. Fletcher

データ種別 図書
出版者 Chichester, West Sussex, Eng. ; New York : Wiley
出版年 c2004
本文言語 英語
大きさ x, 236 p. : ill. ; 26 cm
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hc : alk. paper 3階 675.2/Sm5 0605065408


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別書名 異なりアクセスタイトル:Art and science of interpreting market research evidence
一般注記 Includes bibliographical references (p. [225]-228) and index
HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/description/wiley042/2003067249.html Information=Publisher description
HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/bios/wiley047/2003067249.html Information=Contributor biographical information
著者標目 *Smith, D. V. L. (David Van Lloyd)
Fletcher, J. H.
件 名 LCSH:Marketing research
LCSH:Qualitative research
LCSH:Statistics
分 類 LCC:HF5415.2
DC22:658.8/3
書誌ID 2000027651
ISBN 0470844248
NCID BA68704144
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