<図書>
Knowledge-based marketing : the twenty-first century competitive edge / Ian Chaston
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : SAGE |
出版年 | 2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 274 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/C35 | 0605064351 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | ISBN (1412900026) from lavel on cover Includes bibliographical references (p. 254-267) and index |
---|---|
著者標目 | *Chaston, Ian |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | DC21:658.802 |
書誌ID | 2000027607 |
ISBN | 1412900034 |
NCID | BA67182779 |
目次/あらすじ