<図書>
Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hoboken, N.J. : J. Wiley & Sons |
出版年 | c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 206 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Ko93 | 0605064328 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 189-193) and index |
---|---|
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC21:658.8 |
書誌ID | 2000027467 |
ISBN | 0471268674 |
NCID | BA62277969 |
目次/あらすじ