<図書>
Market research in the Internet age : leveraging the Internet for market measurement and consumer insight / Robert W. Monster, Raymond C. Pettit
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Singapore ; Chichester : Wiley |
出版年 | 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 306 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/Mo36 | 0605066083 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Monster, Rob Pettit, Raymond |
件 名 | LCSH:Telemarketing LCSH:Marketing research |
分 類 | DC21:658.84 |
書誌ID | 2000027448 |
ISBN | 0470820640 |
NCID | BA61536595 |
目次/あらすじ