<図書>
Study abroad : perspectives and experiences from business schools / edited by G. Thomas M. Hult and Elvin C. Lashbrooke
(Advances in international marketing ; v. 13)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Amsterdam ; New York : JAI Imprint |
出版年 | 2003 |
大きさ | xvii, 262 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
洋書(紀尾井町) | 335.07/H98 | 5505012103 |
|
076230989X |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Selected papers from the Roundtable on Study Abroad Programs in Business Schools, held Sept. 2001 at East Lansing, Mich Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Roundtable on Study Abroad Programs in Business Schools (2001 : East Lansing, Mich.) Hult, G. Tomas Lashbrooke, E. C. |
件 名 | LCSH:Business education -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Business schools -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Foreign study -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:American students -- Foreign countries -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:335.07 LCC:HF1009.5 LCC:HF1111 DC21:658.8/48 s DC21:650/.071/1 |
書誌ID | 2000010508 |
ISBN | 076230989X (alk. paper) |
NCID | GA92533140 |
目次/あらすじ