<図書>
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
Marketing management : an Asian perspective
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 3rd ed |
出版者 | Singapore : NJ |
出版年 | 2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 771 p. ; 27 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Ko93 | 5003093069 |
|
0131066250 | 2003 |
書誌詳細を非表示
別書名 | 原タイトル:Marketing management : analysis, planning, implementation, and control |
---|---|
一般注記 | Originally published: 11th ed. Upper Saddle River, N.J. : Prenice Hall, c2003 Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | Marketing -- Asia -- Management
全ての件名で検索
Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000129532 |
ISBN | 0131066250 |
NCID | BA64908608 |
目次/あらすじ