<図書>
Ads, fads, and consumer culture : advertising's impact on American character and society / Arthur Asa Berger
Ads, fads, and consumer culture : advertising's impact on American character and society
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lanham, Md. : Rowman & Littlefield |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 167 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 674/B38 | 5002011785 |
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0742500306 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 157-159) and index |
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著者標目 | Berger, Arthur Asa, 1933- |
件 名 | Advertising -- United States
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Popular culture -- United States 全ての件名で検索 Consumer education -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5823 NDC8:674 |
書誌ID | 1000113404 |
ISBN | 0742500306 |
NCID | BA50031338 |
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