<図書>
International marketing strategy : analysis, development and implementation / Isobel Doole and Robin Lowe
International marketing strategy : analysis, development and implementation
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | London : International Thomson Business |
出版年 | 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 572 p. : ill ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/D86 | 5001034427 |
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1861524722 | 1999 |
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一般注記 | Previous ed.: published as by Chris Phillips, Isobel Doole and Robin Lowe. London: Routledge, 1994 Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Doole, Isobel Lowe, Robin, 1945- Phillips, Chris, 1941- |
件 名 | Export marketing -- Management
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分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000109115 |
ISBN | 1861524722 |
NCID | BA44817306 |
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