<図書>
Market segmentation : how to do it, how to profit from it / Malcolm McDonald and Ian Dunbar
Market segmentation : how to do it, how to profit from it
(Macmillan business)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | Basingstoke : Macmillan Press |
出版年 | 1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiii, 376 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Ma14 | 5001034688 |
|
0333733703 | 1998 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Previous ed.: 1995 Includes index |
---|---|
著者標目 | McDonald, Malcolm, 1938- Dunbar, Ian |
件 名 | Market segmentation Market research |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000108714 |
ISBN | 0333733703 |
NCID | BA38352875 |
目次/あらすじ