<図書>
Listening to the voice of the customer : 16 steps to a successful customer satisfaction measurement program / written by Jon Anton ; assisted by Debra Perkins
Listening to the voice of the customer : 16 steps to a successful customer satisfaction measurement program
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Customer Service Group |
出版年 | c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 152 p. : ill. ; 28 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/A49 | 0000047094 |
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0915910438 | 1997 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 145-148) and index |
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著者標目 | Anton, Jon Perkins, Debra Sue, 1951- |
件 名 | Consumer satisfaction -- Evaluation 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.335 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000107764 |
ISBN | 0915910438 |
NCID | BA38946279 |
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