<図書>
Brand spirit : how cause related marketing builds brands / Hamish Pringle and Marjorie Thompson
Brand spirit : how cause related marketing builds brands
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Chichester ; New York : Wiley |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiii, 281 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.3/P93 | 0000044901 |
|
047198776X | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Pringle, Hamish Thompson, Marjorie, 1957- |
件 名 | Social marketing |
分 類 | LCC:HF5414 NDC8:675.3 |
書誌ID | 1000107123 |
ISBN | 047198776X |
NCID | BA41385384 |
目次/あらすじ