<図書>
Key account management : learning from supplier and customer perspectives / Malcolm McDonald and Beth Rogers
Key account management : learning from supplier and customer perspectives
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Oxford ; Boston ; Johannesburg : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 194 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 673.3/Ma14 | 0098046000 |
|
075063278X | 1998 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | "The Chartered Institute of Marketing/Butterworth-Heinemann Marketing Series" "published in association with The Chartered Institute of Marketing"--T.p Includes index |
---|---|
著者標目 | McDonald, Malcolm, 1938- Rogers, Beth Chartered Institute of Marketing |
件 名 | Selling -- Key accounts
全ての件名で検索
Marketing -- Key accounts 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000088637 |
ISBN | 075063278X |
NCID | BA36365774 |
目次/あらすじ