<図書>
The rhetorics of popular culture : advertising, advocacy, and entertainment / Robert L. Root, Jr.
The rhetorics of popular culture : advertising, advocacy, and entertainment
(Contributions to the study of popular culture ; no. 16)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Greenwood Press |
出版年 | 1987 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 175 p. ; 22 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 801.6/R68 | 5099021213 |
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0313244030 | 1987 |
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一般注記 | Bibliography: p. [165]-172 Includes index |
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著者標目 | Root, Robert L. |
件 名 | United States -- Popular culture
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Rhetoric |
分 類 | LCC:E169.12 NDLC:EC211 NDC8:801.6 |
書誌ID | 1000087021 |
ISBN | 0313244030 |
NCID | BA01382573 |
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