このページのリンク

<図書>
Marketing in a multicultural world : ethnicity, nationalism, and cultural identity / Janeen Arnold Costa, Gary J. Bamossy, editors
Marketing in a multicultural world : ethnicity, nationalism, and cultural identity

データ種別 図書
出版者 Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications
出版年 c1995
本文言語 英語
大きさ ix, 341 p. : ill. ; 23 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


3階 675/Ma52 5097056459
0803953275 1995

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Costa, Janeen Arnold
Bamossy, Gary J., 1949-
件 名 Marketing -- Social aspects  全ての件名で検索
Communication in marketing -- Social aspects  全ての件名で検索
Intercultural communication
Consumer behavior -- Cross cultural studies  全ての件名で検索
Ethnicity -- Cross cultural studies  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.122
NDC8:675
書誌ID 1000084594
ISBN 0803953275
NCID BA25031744
目次/あらすじ

 類似資料