<図書>
Building brand identity : a strategy for success in a hostile marketplace / Lynn B. Upshaw
Building brand identity : a strategy for success in a hostile marketplace
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : John Wiley |
出版年 | c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 354 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.3/U79 | 0097039101 |
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047104220X | 1995 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Upshaw, Lynn B., 1947- |
件 名 | Brand name products -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD69.B7 NDC8:675.3 |
書誌ID | 1000078294 |
ISBN | 047104220X |
NCID | BA25494844 |
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