<図書>
Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen.
(The Prentice-Hall series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 3rd ed. |
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall |
大きさ | xvi, 670 p. : ill. ; 24 cm. |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 335.7/Ko93 | 5091263173 |
|
|
1987 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1987. LC=HF5415.K6312 1987 Rev. ed. of: Marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler. 2nd ed. 1982. Includes bibliographies and indexes. |
---|---|
著者標目 | Kotler, Philip |
件 名 | Corporations, Nonprofit -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:658.8(19) |
書誌ID | 1000059112 |