<図書>
Audiencemaking : how the media create the audience / editors, James S. Ettema and D. Charles Whitney.
(Sage annual reviews of communication research ; v. 22)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Thousand Oaks, CA : Sage Publications |
大きさ | 242 p. ; 23 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 361.45/A96 | 0095092637 |
|
0803946252 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1994 eng Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Ettema, James S. |
件 名 | Mass media -- Audiences 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:302.23 |
書誌ID | 1000045426 |
ISBN | 0803946252 |
目次/あらすじ