<図書>
Strategic marketing management : planning, implementation, and control / Richard M.S. Wilson and Colin Gilligan with David J. Pearson
Strategic marketing management : planning, implementation, and control
(Marketing series . Student)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Oxford [England] : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 644 p. ; 29 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/W75 | 0097044119 |
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0750603291 | 1992 |
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一般注記 | "Published in association with the Chartered Institute of Marketing." Includes bibliographical references (p. [616]-634) and index |
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著者標目 | Wilson, R. M. S. (Richard Malcolm Sano), 1946- Gilligan, Colin Pearson, David J. Chartered Institute of Marketing |
件 名 | Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 :675.2 |
書誌ID | 1000079261 |
ISBN | 0750603291 |
NCID | BA14381584 |
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