<図書>
Strategic management for tourism communities : bridging the gaps / Peter E. Murphy and Ann E. Murphy
(Aspects of tourism ; 16)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Clevedon : Channel View Publications |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 448 p. : ill., maps ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: hbk | 3階 | 689.3/Mu78 | 0605066893 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 413-443) and index |
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著者標目 | *Murphy, Peter E. Murphy, Ann E., 1972- |
件 名 | LCSH:Tourism -- Management
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LCSH:Strategic planning |
分 類 | LCC:G155.A1 DC22:910/.68/4 |
書誌ID | 2000027721 |
ISBN | 1873150849 |
NCID | BA70131470 |
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