<図書>
The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management / Jay Curry with Adam Curry
The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Free Press |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 244 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/C96 | 5099060585 |
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0684839431 |
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洋書(紀尾井町) | 675.2/C96 | 0000039686 |
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0684839431 | 2000 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Curry, Jay, 1939- Curry, Adam |
件 名 | Customer relations -- Management
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Consumers' preferences Relationship marketing |
分 類 | NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000106654 |
ISBN | 0684839431 |
NCID | BA46749783 |
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