<図書>
What makes winning brands different? : the hidden method behind the world's most successful brands / Andreas Buchholz, Wolfram WK̇rdermann
What makes winning brands different? : the hidden method behind the world's most successful brands
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester : J. Wiley |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 222 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.3/B81 | 0000037753 |
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0471720259 | 2000 |
書誌詳細を非表示
別書名 | 原タイトル:Was Siegermarken anders machen |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [199]-214) and index |
著者標目 | Buchholz, Andreas WK̇rdemann, Wolfram <WOrdemann, Wolfram> |
件 名 | Brand name products |
分 類 | NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000105023 |
ISBN | 0471720259 |
NCID | BA46676646 |
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