<図書>
Marketing to women : how to understand, reach, and increase your share of the world's largest market segment / Martha Barletta
Marketing to women : how to understand, reach, and increase your share of the world's largest market segment
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | [Chicago, Ill.] : Dearborn Trade Publishing |
出版年 | c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxviii, 253 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/B21 | 5003090965 |
|
0793159636 | 2003 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 241-244) and index |
---|---|
著者標目 | Barletta, Martha |
件 名 | Women consumers Marketing |
分 類 | LCC:HC79.C6 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000130399 |
ISBN | 0793159636 |
NCID | BA63282556 |
目次/あらすじ