<図書>
Creating brand loyalty : the management of power positioning and really great advertising / Richard D. Czerniawski, Michael W. Maloney
Creating brand loyalty : the management of power positioning and really great advertising
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : AMACOM |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 298 p., [22] p. of plates : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.3/C99 | 0000044638 |
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0814405010 | 1999 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Czerniawski, Richard D. Maloney, Michael W. |
件 名 | Advertising -- Brand name products
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Brand loyalty |
分 類 | LCC:HF6161.B4 NDC8:675.3 |
書誌ID | 1000107097 |
ISBN | 0814405010 |
NCID | BA43758052 |
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