<図書>
Powerful products : strategic management of successful new product development / Roger Bean, Russell Radford
Powerful products : strategic management of successful new product development
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : AMACOM |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 274 p. : ill. ; 24cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.3/B31 | 0000037719 |
|
0814405665 | 2000 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 261-263 Includes index |
---|---|
著者標目 | Bean, Roger, 1946- Radford, Russell W. |
件 名 | Product management New products -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.15 NDC8:675.3 |
書誌ID | 1000105019 |
ISBN | 0814405665 |
NCID | BA47883362 |
目次/あらすじ