<図書>
A manual for culturally-adapted social marketing : health and population / edited by T. Scarlett Epstein
A manual for culturally-adapted social marketing : health and population
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New Delhi : Sage Publications |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 181 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/E66 | 5000009823 |
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9(: INDIA) | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references |
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著者標目 | Epstein, T. Scarlett (Trude Scarlett) |
件 名 | Social marketing |
分 類 | LCC:HF5414 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000094565 |
ISBN | 8170367999(: INDIA) |
NCID | BA43493286 |
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