<図書>
The environment of marketing management : selections from the literature / {edited by} Robert J. Holloway {and} Robert S. Hancock.
(The Wiley marketing series)
データ種別 | 図書 |
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版 | 3d ed |
出版者 | New York : Wiley |
大きさ | xiii, 531 p. : ill. ; 26 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/H83 | 5096036076 |
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047140716X | 1974 |
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一般注記 | {1974} eng Previous editions published in 1964 and 1969 under title: The environment of marketing behavior Includes bibliographical references |
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著者標目 | Holloway, Robert J. ed |
件 名 | Marketing |
分 類 | NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000054727 |
ISBN | 047140716X |
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