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<図書>
Basic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

データ種別 図書
13th ed
出版者 Boston : Irwin/McGraw-Hill
出版年 c1999
本文言語 英語
大きさ xxiv, 791, 19, 12 p. : ill. ; 29 cm. + 1 computer laser optical disc (4 3/4 in.)
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3階 675/P42 0000049347
0256209820 1999

3階 675/P42 5002002648
0256209820 1999

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一般注記 Includes bibliographical references (p. 743-786) and indexes
System requirements for accompanying computer disc: IBM-compatible, pentium 133mhz or faster, sound card, 32mb of hard drive, and 4 speed CD-Rom, with Windows 95 or later
著者標目 Perreault, William D.
McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome)
件 名 Marketing -- Management  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.13
NDC8:675
書誌ID 1000108166
ISBN 0256209820
NCID BA44127206
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