<図書>
Marketing strategies for the mature market / Geroge P. Moschis
Marketing strategies for the mature market
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : Quorum Books |
出版年 | 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 198 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/Mo81 | 5097058747 |
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0899308872 | 1994 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Moschis, George P., 1944- |
件 名 | Marketing -- Management
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Market segmentation New products -- Marketing 全ての件名で検索 Aged as consumers |
分 類 | LCC:HF5415.13 |
書誌ID | 1000084045 |
ISBN | 0899308872 |
NCID | BA24242711 |
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