<図書>
Tourism sensemaking : strategies to give meaning to experience / edited by Arch G. Woodside
(Emerald books ; . Advances in culture, tourism and hospitality research ; v. 5)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Bingley : Emerald |
出版年 | 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 231 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
洋書(紀尾井町) | 689/W86 | 5012101763 |
|
9780857248534 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Woodside, Arch G. |
件 名 | LCSH:Tourism -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | DC22:338.47910688 |
書誌ID | 2000116734 |
ISBN | 9780857248534 |
NCID | BB08669789 |
目次/あらすじ