このページのリンク

<図書>
Social media in travel, tourism and hospitality : theory, practice and cases / edited by Marianna Sigala, Evangelos Christou, Ulrike Gretzel
(New directions in tourism analysis / series editors, Kevin Meethan, Dimitri Ioannides)

データ種別 図書
出版者 Farnham ; Burlington, Vt. : Ashgate
出版年 c2012
本文言語 英語
大きさ xxii, 316 p. : ill. ; 24 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

: hbk 洋書(紀尾井町) 689.3/Si3 5012101707
9781409420910

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 *Sigala, Marianna
Christou, Evangelos
Gretzel, Ulrike
件 名 LCSH:Tourism -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Hospitality industry -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Social media
分 類 LCC:G155.A1
DC23:910.68/8
書誌ID 2000116727
ISBN 9781409420910
NCID BB08783434
目次/あらすじ

 類似資料