<図書>
Social media in travel, tourism and hospitality : theory, practice and cases / edited by Marianna Sigala, Evangelos Christou, Ulrike Gretzel
(New directions in tourism analysis / series editors, Kevin Meethan, Dimitri Ioannides)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Farnham ; Burlington, Vt. : Ashgate |
出版年 | c2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 316 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: hbk | 洋書(紀尾井町) | 689.3/Si3 | 5012101707 |
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9781409420910 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Sigala, Marianna Christou, Evangelos Gretzel, Ulrike |
件 名 | LCSH:Tourism -- Social aspects
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LCSH:Hospitality industry -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Social media |
分 類 | LCC:G155.A1 DC23:910.68/8 |
書誌ID | 2000116727 |
ISBN | 9781409420910 |
NCID | BB08783434 |
目次/あらすじ