このページのリンク

<図書>
The entertainment marketing revolution : bringing the moguls, the media, and the magic to the world / Al Lieberman, with Patricia Esgate
The entertainment marketing revolution : bringing the moguls, the media, and the magic to the world
(Financial Times Prentice Hall books)

データ種別 図書
出版者 Upper Saddle River, N.J. ; Tokyo : Financial Times Prentice Hall
出版年 c2002
本文言語 英語
大きさ xxxiii, 345 p. ; 24 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


3階 675/L62 5003090954
0130293504 2002

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Lieberman, Al
Esgate, Patricia
件 名 Mass media -- Marketing  全ての件名で検索
分 類 LCC:P96.M36
NDC8:675
書誌ID 1000130398
ISBN 0130293504
NCID BA59156332
目次/あらすじ

 類似資料