<図書>
The entertainment marketing revolution : bringing the moguls, the media, and the magic to the world / Al Lieberman, with Patricia Esgate
The entertainment marketing revolution : bringing the moguls, the media, and the magic to the world
(Financial Times Prentice Hall books)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Upper Saddle River, N.J. ; Tokyo : Financial Times Prentice Hall |
出版年 | c2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxxiii, 345 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/L62 | 5003090954 |
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0130293504 | 2002 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Lieberman, Al Esgate, Patricia |
件 名 | Mass media -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P96.M36 NDC8:675 |
書誌ID | 1000130398 |
ISBN | 0130293504 |
NCID | BA59156332 |
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