<図書>
Marketing professional services : practical approaches to practice development / Patrick Forsyth
Marketing professional services : practical approaches to practice development
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | London : Kogan Page |
出版年 | 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 296 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/F39 | 0000048869 |
|
0749429828 | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes index Published in association with The Institute of Directors |
---|---|
著者標目 | Forsyth, Patrick Institute of Directors |
件 名 | Professions -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000108123 |
ISBN | 0749429828 |
NCID | BA4924946X |
目次/あらすじ