<図書>
Strategic marketing : planning and control / Graeme Drummond, John Ensor
Strategic marketing : planning and control
(The Marketing series . Student)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Oxford : Butterworth-Heinemann published in associtaion with the Chartered Instutute of Marketing |
出版年 | 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 176 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/D92 | 0000041862 |
|
0750644826 | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Drummond, Graeme Ensor, John Chartered Institute of Marketing |
件 名 | Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000106842 |
ISBN | 0750644826 |
NCID | BA44763626 |
目次/あらすじ