このページのリンク

<図書>
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research

データ種別 図書
2nd ed
出版者 Thousand Oaks, Calif. ; London : Sage Publications
出版年 c1999
本文言語 英語
大きさ xiv, 537 p. : ill. ; 29 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


3階 675.2/B31 0000048062
076191000X 1999

書誌詳細を非表示

一般注記 "Published in cooperation with the Association for Consumer Research"
Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Bearden, William O., 1945-
Netemeyer, Richard G., 1956-
件 名 Marketing research
Consumer behavior -- Research  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.3
NDC8:675.2
書誌ID 1000107859
ISBN 076191000X
NCID BA39496804
目次/あらすじ

 類似資料