<図書>
Why people don't buy things : five proven steps to connect with your customers and dramatically increase your sales / Harry Washburn, Kim Wallace
Why people don't buy things : five proven steps to connect with your customers and dramatically increase your sales
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Reading, Mass. : Perseus Books |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 198 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/W42 | 0000046936 |
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0738200123 | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | "First printing, November 1998"--Verso, t.p Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Washburn, Harry Wallace, Kim (P. Kimball) |
件 名 | Selling |
分 類 | LCC:HF5438.25 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000107750 |
ISBN | 0738200123 |
NCID | BA47602237 |
目次/あらすじ