<図書>
Quality assurance in marketing : setting action standards for better results / Keith Sparling
Quality assurance in marketing : setting action standards for better results
(McGraw-Hill marketing for professionals)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : McGraw-Hill |
出版年 | c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 375 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Sp2 | 0097042037 |
|
0077078764 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes index |
---|---|
著者標目 | Sparling, Keith |
件 名 | Marketing -- Quality control
全ての件名で検索
Quality assurance |
分 類 | LCC:HF5415.122 |
書誌ID | 1000078637 |
ISBN | 0077078764 |
NCID | BA23738835 |
目次/あらすじ