<図書>
The international marketing of travel and tourism : a strategic approach / edited by FranH︡ois Vellas and Lionel BÀcherel
The international marketing of travel and tourism : a strategic approach
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Basingstoke : Macmillan Press |
出版年 | 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 329 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 689/V56 | 5001033905 |
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0333717589 | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Vellas, FranH︡ois <Vellas, FranDois> BÀcherel, Lionel |
件 名 | Tourist trade -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:689 |
書誌ID | 1000108706 |
ISBN | 0333717589 |
NCID | BA4339008X |
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