<図書>
Strategic marketing : a European approach / Jean-Jacques Lambin
Strategic marketing : a European approach
(McGraw-Hill marketing for professionals)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : McGraw-Hill |
出版年 | c1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 539 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/L16 | 0097042106 |
|
0077077954 | 1993 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Translation of: Le marketing statÀgique Includes bibliographical references (p. [503]-527) and indexes |
---|---|
著者標目 | Lambin, Jean-Jacques |
統一書名標目 | Marketing stratÀgique <Marketing stratÀgique> |
件 名 | Marketing -- Europe -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 |
書誌ID | 1000078664 |
ISBN | 0077077954 |
NCID | BA2085696X |
目次/あらすじ