<図書>
Achieving total quality : integrating business strategy and customer needs / Wayne H. Brunetti
Achieving total quality : integrating business strategy and customer needs
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | White Plains, N.Y. : Quality Resources |
出版年 | c1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 242 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 336.66/B78 | 0097046020 |
|
0527917249 | 1993 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 233-236) and index |
---|---|
著者標目 | Brunetti, Wayne H. |
件 名 | Total quality management FPL (Florida : Firm) -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD62.15 NDC8:336.66 |
書誌ID | 1000079472 |
ISBN | 0527917249 |
NCID | BA24186381 |
目次/あらすじ