<図書>
Business marketing : connecting strategy, relationships, and learning / F. Robert Dwyer, John F.Tanner, Jr
Business marketing : connecting strategy, relationships, and learning
(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | Boston : McGraw-Hill/Irwin |
出版年 | 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxix, 705 p. : ill. (some col.) ; 26 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/D99 | 5002002659 |
|
0072410639 | 2002 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographies and index |
---|---|
著者標目 | Dwyer, F. Robert Tanner, John F. |
件 名 | Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 |
書誌ID | 1000112586 |
ISBN | 0072410639 |
NCID | BA54759738 |
目次/あらすじ