<図書>
The handbook of international marketing communications / edited by Sylvester O. Monye
The handbook of international marketing communications
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Oxford : Blackwell Business |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 294 p. : ill. ; 26 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Mo38 | 0000039323 |
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0631200916 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Monye, Sylvester O. |
件 名 | Communication in marketing Export marketing Marketing Advertising Communication, International |
分 類 | LCC:HF5415.123 NDC8:675 |
書誌ID | 1000106622 |
ISBN | 0631200916 |
NCID | BA44338700 |
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