このページのリンク

<図書>
Global political marketing / edited by Jennifer Lees-Marshment, Jesper Strömbäck and Chris Rudd
(Routledge research in political communication)

データ種別 図書
出版者 London : Routledge
出版年 2010
本文言語 英語
大きさ xvi, 301 p. : ill. ; 24 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

pbk. 3階 312/L51 5011052999
9780415500463

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Lees-Marshment, Jennifer
Strömbäck, Jesper
Rudd, Chris
件 名 LCSH:Public relations and politics
LCSH:Communication in politics
LCSH:Marketing -- Political aspects  全ての件名で検索
LCSH:Campaign management
LCSH:Political campaigns
分 類 LCC:JF2112.P8
DC22:324.7/3
書誌ID 2000198108
ISBN 9780415427227
NCID BB00540916
目次/あらすじ

 類似資料