<図書>
Handbook of marketing analytics : methods and applications in marketing management, public policy, and litigation support / edited by Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens
(Research handbooks in business and management series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing |
出版年 | 2019 |
大きさ | 1 volume ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
pbk. | 洋書(紀尾井町) | 675/Mi92 | 5519004099 |
|
9781789904208 |
|
書誌詳細を非表示
著者標目 | Mizik, Natalie editor Hanssens, Dominique M. editor |
---|---|
件 名 | LCSH:Marketing -- Data processing 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:658.8 |
書誌ID | 2000176659 |
ISBN | 9781789904208 |
NCID | GK86675107 |
目次/あらすじ