<図書>
Applied strategic marketing : a step-by-step approach / Karel Jan Alsem
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group |
出版年 | 2019 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 424 pages : illustrations ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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洋書(紀尾井町) | 675/St8 | 5519004066 |
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9781138332089 |
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別書名 | 原タイトル:Strategische marketingplanning |
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一般注記 | "Published in Dutch by Noordhoff Publishers, 1993, 2017." Includes bibliographical references (pages 411-416) and index |
著者標目 | *Alsem, K. J. author |
統一書名標目 | Strategische marketingplanning |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 DC23:658.8/02 |
書誌ID | 2000176601 |
ISBN | 9781138331907 |
NCID | GB99025349 |
目次/あらすじ