<図書>
The big data-driven business : how to use big data to win customers, beat competitors, and boost profits / Russell Glass, Sean Callahan
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Hoboken, N.J. : Wiley |
出版年 | c2015 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 214 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: cloth | 3階 | 675/G48 | 5016048469 |
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9781118889800 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Glass, Russell, 1976- Callahan, Sean |
件 名 | LCSH:Internet marketing LCSH:Business communication LCSH:Online social networks LCSH:Consumer behavior |
分 類 | LCC:HF5415.1265 DC23:658.8/72 |
書誌ID | 2000154355 |
ISBN | 9781118889800 |
NCID | BB17845656 |
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