<図書>
Marketing for competitiveness : Asia to the world! in the age of digital consumers / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hackensack, N.J. : World Scientific |
出版年 | c2017 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 288 p. : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk | 洋書(紀尾井町) | 675/Ko93 | 5516008326 |
|
9789813201965 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Asia Marketing Federation" Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Kotler, Philip, 1931- Kartajaya, Hermawan, 1947- Huan, Hooi Den Asia Marketing Federation |
書誌ID | 2000154115 |
ISBN | 9789813201965 |
NCID | BB22823051 |
目次/あらすじ