<図書>
The longer long tail : how endless choice is creating unlimited demand / Chris Anderson
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | New ed |
出版者 | London : Random House Business |
出版年 | 2009 |
大きさ | xii, 267 p. : ill. ; 20 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
pbk. | 洋書(紀尾井町) | 675/A46 | 5512015133 |
|
9781847940360 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Previous ed.: published as The long tail. 2007 Formerly CIP Uk Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Anderson, Chris, 1961- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Technological innovations
全ての件名で検索
LCSH:Electronic commerce LCSH:Market segmentation |
分 類 | DC22:658.802 |
書誌ID | 2000121169 |
ISBN | 9781847940360 |
NCID | GK37740836 |
目次/あらすじ