<図書>
New strategies for reputation management : gaining control of issues, crises and corporate social responsibility / Andrew Griffin
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Kogan Page |
出版年 | 2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 176 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: pbk | 3階 | 675/G85 | 5011042428 |
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9780749456337 |
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一般注記 | "First published in Great Britain and United States in 2008 by Kogan Page Limited. First published in paperback in 2009"--T.p. verso "Further reading and information": p. [165]-168 Includes index "CIPR" |
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著者標目 | *Griffin, Andrew |
件 名 | LCSH:Corporate image -- Management
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LCSH:Corporations -- Public relations 全ての件名で検索 LCSH:Social responsibility of business |
分 類 | LCC:HD59.2 DC22:659.2 |
書誌ID | 2000111793 |
ISBN | 9780749456337 |
NCID | BB04556758 |
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