<図書>
Place, modernity, and the consumer's world : a relational framework for geographical analysis / Robert David Sack
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Baltimore : Johns Hopkins University Press , c1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 256 p., [32] p. of plates : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 672.9/Sa12 | 5093025953 |
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0801843367 |
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一般注記 | "Published in cooperation with the Center for American Places, Harrisonburg, Virginia"--T.p. verso Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | *Sack, Robert David |
件 名 | LCSH:Consumption (Economics) LCSH:Advertising LCSH:Space in economics LCSH:Geographical perception LCSH:Human geography |
分 類 | LCC:HB801 DC20:658.8/35 NDC8:672.9 |
書誌ID | 2000057189 |
ISBN | 0801843367 |
NCID | BA19258290 |
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